092610

Insåg nu hur mycket klockan egentligen var, och jag har inte varit trött förräns nu. Så jag ska bara blogga färdigt så ska jag sova sen. Tony gav mig nyss en tankeställare, rätt omdevetet av han dessutom. Man han fick mig att inse att jag är en jävla slacker iår... Som jag sa igår, ändring på det alltså. Jag har bestämt mig för att det blir plugg, plugg, plugg veckan som kommer, de dagar jag kan ska jag stanna på skolan och faktiskt göra det jag tycker är kul = PLUGGA, ja ni hörde rätt, det jag tycker är kul! Så ja, fråga inte om jag kan intte på något direkt efter skolan, kan jag så kan jag efter 18:00 till veckan! Nu vet alla om det!

Det är hur som helst söndag nu. det känns faktiskt jätte konstigt om jag ska vara ärlig. Men hursom så vet jag vad jag ska ägna min dag åt i alla fall. Möjligen fika med Emma (Y)! Sen prio 1. plugga, det jag faktiskt kan göra hemma! 2. Städa mitt rum som är rätt stökigt just nu. Sen försöka komma på om jag faktiskt la in min Psykologibok i skåpet eller vad jag gjorde av den!
Men det är i alla fall min söndag, och jag ska ha en take care of my self dag, och i den ingår faktiskt pluggandet för er som undrar, eftersom det är sånt som skulle varit inlämnat redan men som jag inte har gjort. och får jag rest resulterar det i att jag bara mår skit över det!
Fan att min termin började såhär. Eller egentligen är det typ bara ett ämne but still, inte en bra början. Skärpning nu! Skolan är ju rolig!

Men nu måste jag sova så jag orkar ta mig upp någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback