092710 plugg!

sitter i soffa och har laddat för kvällens plugg, inhandlat en fanta Vildabär, hällt upp en skål med chocolate peanuts och laddat med en grymt bra playlist på spotify, well i'm redy to study now!

Min dag har varit totalt underbar om jag får säga det själv, bara trevligt. Rörligbild A blev ju dock inte som jag tänkt mig, men det får ni leva med, ska i alla flal fixa min intervju imorgon. Så jag spenderade större delen av den lektionen med att vara social med Emma. Sedan åt jag en väldigt god lunch med Emma på subway, och jag kan säga att i bilen påväg tillbaka dog jag nästa. Så ett tips till alla er där ute, sätt inte cola i halsen, det gör väldigt ont, och det finns en ganska stor risk att ni börjar gråta!
Sedan har min dag bestått av plugg, massa skratt, och filmande. Och resten av kvällen ska spenderas framför datorn och plugga till Svenskaprovet på Onsdag!
Så nog för den här gången, nu plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback