092910 so what now?

Oj, såg nu att jag inte bloggat sen klockan halv 5 igår, kanske dags att uppdatera bloggen nu känner jag. Gårkvällen bestod av pluggande sedan blew det Subway med Emma och efter det film, ja om vi nu såg så mycket av den vet jag inte. Men kvällen blev i alla fall väldigt lyckad tycker jag!

Det har den här dagen varit också, har haft väldigt trevligt hela dagen, och visat mig dum genom att be om hjälp på en fråga i matten, som när jag ställt frågan löste jag den själv, det är alltså jag i ett nötskal kan man säga!
Har blivit fotad av Häggen, och fotade även henne, men bilderna blev inte sådär jätte nöjd med bilderna, jag tycker det är jätte jobbigt att fota med någon annans kamera, och blir därför sällan eller aldrig nöjd om jag fotat med någon annans kamera.
Efter skolan drog jag och häggen i alla fall till stan och shoppade, kände att det faktiskt var dags för nya kläder! vilket det blev. Ska försöka lägga in någon bild sen kanske! Köpte även ett par nya skor på Skopunkten för 99:-, vilket kändes väldigt värt så jag kunde verkligen inte låtabli!

Och kvällen har bestått av en liten cykeltur(!) med Häggen innan hon stannade och fotade(jag hade såklart lämnat min kamera hemma, duktig som jag är!) och vi drog senare in till Donken. Och nu sitter jag här, håller på att byta musik på min MP3. Det tar dock sin lilla tid, men jag ska faktiskt sova nu! Så jag säger godnatt!

Bjuder på en bild som är nästan ett år gammal (så när som på 2 veckor!) på mig och Häggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback