091810

Ligger i sängen just nu och väntar på att jag ska kunna göra mig i ordning sedan lär det bli att sova rätt omgående, känns det som i alla fall. Jag är verkligen dyngtrött, men det kanske inte är så konstigt egentligen.
Det var verkligenn helt underbart roligt igår kväll, synd bara att några drog så tidigt, men det var väldigt roligt ändå!
Vid 2 kom Nils, Spett och Frasse också, vilket var väldigt kul. Gick ut på promenad mitt i natten, det var väldigt uppfriskande måste jag säga. Sedan bestämde jag mig i alla fall för att jag skulle åka hem med dom när dom skulle åka, eftersom jag började känna av min allergi lite, väldigt synd.
Så vid 03:30 åkte vi mot Umeå och jag var hemma 04.00 galet trött var jag också och somnade verkligen direkt när jag lagt mig, älskar verkligen den känslan alltså!
Kvällen var som sagt helt underbar, och den behövdes. Bra avslut på en inte allt för bra dag kanske man kan säga!
Stort tack till K som faktiskt övertalade mig att åka, jag ångrar mig inte det minsta!
Än en gång, tack för en underbar kväll, alla som var där!

Så till något helt annat, gårdagen var som sagt lite omtumlande, men läget blev tillslut under kontroll, vilket var tur, och en väldig lättnad kan jag säga. Jag kommer inte gå in på vad det är som har hänt, och det tjänar inget till att ni frågar heller. För jag kommer ändå inte berätta!
Men några av er vet vad det handlar om, och det är bara de som behöver veta. Så är det bara.

Jag är i alla fall väldigt tacksam att jag har personer runt om kring mig som faktiskt bryr sig om mig. Det värmer så otroligt mycket att höra att folk bryr sig om en, så ni anar verkligen inte.
Alla behöver känna att någon bryr sig om en, och det går inte att beskriva hur glad man blir. 
Som igår när den personen jag förväntat mig minst skulle säga att den verkligen bryr sig om mig och förväntar sig att jag ska prata med den om det är något. Jag blev så otroligt glad så det går inte att beskriva. Tack E, det värmde verkligen!

Men nu sova! Imorgon blir det sovmorgon sedan valvaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback