090210

Fyfan vad jag är trött just nu alltså, men ska fixa en del saker innan det verkligen blir att sova. Men jag har kommit till den gränsen då jag är alldeles för trött för att ens orka göra det jag verkligen ska innan jag kan gå och göra mig i ordning, jag känner att jag är hemska ilandsproblem jag har just nu alltså.
Min dag har i alla fall varit helt UNDERBAR och har varit lycklig hela dagen!! Om än en aning sliten men.
Pratade med Emma 40 min av en lektion, + var till skolsköterksan kanske 10-15 min samma lektion.(vilket min lärare inte vet om, oops). Men det är tur att man har förstående lärare alltså, så det gjorde väl egentligen inte så mycket. Kajsa förstod ju i alla fall varför jag pratade med henne så.
However så fick jag redigera film idag på eftermiddagen, innan jag följde med Erik, Nils och Hugo och käkade på Tre kronor. Det var riktigt trevligt faktiskt måste jag säga.

Hur som helst så till något helt annat. Så blir jag otroligt less när man har grupparbeten och 3 av personerna i gruppen har hål, men inte kan sitta och göra klart arbetet som MÅSTE vara klart på måndag morgon.  Jag känner bara att jag blir så otroligt less. Men det finns inte så mycket att göra åt saken faktiskt. Jag satt i alla fall och redigerade och ska fortsätta med det imorgon, antar jag. minns för den delen inte ens vars jag la matrialet, men det löser sig vet ni.

Hur som helst till en annan sak så har jag inte berättat att jag numera är VIce ordförande i Elevrådet, vilket faktiskt känns väldigt bra måste jag säga. 
Så idag när jag satt och pratade med Nils så kom Susanne förbi och tydligen hade vi besök av 2 andra rektorer från Sundsvall och Luleå. Så ja, fick skaka hand med dom -.-'
Sedan tyckte Kajsa att jag och Nils skulle röja lite i grafsalen, och snälla som vi är så gjorde vi såklart det ^^,
Blir inte det lite falsk marknafsföring egentligen?

Aja, nu dör min dator snart, så ska stänga nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback