092010

Vad händer!? Min bloggstatistik har gått upp väldigt mycket, vilket gör mig otroligt glad, men jag skulle gärna vilja veta vilka det är som faktiskt läser min blogg just nu, ni får mer än gärna slänga iväg en kommentar!

Till något helt annat, politik! Ja, jag tror ju inte att någon av er har missat hur det gick i valet igår alltså. Jag är besviken på svenska folket, besviken på väljarna. Jag skäms verkligen över att vara svensk idag om jag ska vara ärlig. Alla som känner mig väl, och går på NTI vet hur min frustration har varit idag, men ja jag blev inte glad när MP först sa att dom skulle samarbeta med Alliansen. Jag vill verkligen inte att det skulle bli så! Fast vad har jag att säga till om egentligen?
Jag tycker i alla fall att det är väldigt pinsamt att SD får fler röster än vänstern och Kd, jag menar var är vårat land på väg just nu? Ja jag vet då i ärlighetens namn inte om jag ska vara ärlig.
Nä jag hade röstat för en rödgrön seger och det står jag för. Sedan får ni andra faktiskt tycka vad ni vill!
Jag är mest besviken över att Sd sitter i riksdagen.



Jag blir less på er som tror att ni förstår. Som pratar som ni vet exakt vad ni pratar om, ni vet inte ett skit, okey?
Tala inte om för mig hur saker ska göras, att det är fel. För jag är oftast medveten om det faktiskt, jag behöver inte höra det av ännu fler, kan ni inte bara förstå det?
Jag är less på att alltid höra vad jag gör fel, kan ni inte berätta vad det är jag gör som är bra istället? Har fått höra det jag gör dåligt i så många år nu, vill faktiskt inte höra mer av den skiten nu.
Jag är ledsen, det är jag, men det borde ni faktiskt fatta. Men det hjälper inte att skälla på mig faktiskt.

Stort tack till V! Du får mig alltid på bättre humör, och ditt peptalk får mig alltid på positiva tankar! Jag är glad att du finns i mitt liv! Och att jag faktiskt kan prata med dig, du anar inte hur mycket det betyder för mig, och hur mycket det faktiskt har gjort för mig.
Du får mig att orka ta mig igenom all skit som dyker upp i min vardag! Tack för att du finns!!!


Kommentarer
Postat av: Det är jag som är V

Och Amanda finaste finaste Amanda, nu är jag sådär tårögd igen Ò.Ó



Tack <3 det där värmde så himla mycket, och jag kommer alltid finnas för dig alltid, precis som jag vet du finns för mig!



Så bamsekram till världens finaste tjej och underbara vän. Sov gott! :3

2010-09-20 @ 23:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback