092410 peptalk

Ligger hemma i sängen nu och känner mig allmänt död faktiskt. Ska alldeles strax sova, och det känns som om jag verkligen förtjänar en riktig god natts sömn! Behöver verkligen vila upp mig efter den här helvetes veckan, men jag vet inte bara varit allmänt nere och depp i veckan, men nu äre slut deppat, okey!? Så ja, helt enkelt så ska jag alltså rycka upp mig, vila upp mig, ladda batterierna för en nystart, ska få en ny GRYM början på nästa vecka och inte ha en enda deppdag, för det finns ingen som helst anledning till det längre! Jag är på jätte bra humör nu och det ska verkligen hålla i sig har jag bestämt mig för! Jag måste ha peptalk med mig själv, det är alltså därför jag skriver det här för er som undrar, då kan jag liksom gå tillbaka och läsa det sen!

Kunde inte bestämma mig idag för om jag skulle på festen eller inte, bestämde mig i alla fall för att åka på den. Och jag vet inte om jag kan säga att det var ett så särskilt bra val av mig egentligen. Vist det var trevligt till en början men sen kändes det inte alls särskilt roligt längre. Och när vi blev utskickade kände jag bara att jag inte orkade vara kvar längre. Så stort tack till Emma som skjutsade hem mig. Det gjorde verkligen min kväll!
Så nu är jag faktiskt påväg i säng, efter en ganska lång dag och jag är väldigt trött, så det ska bli gudomligt skönt att äntligen få sova!
Hoppas i alla fall att ni alla haft en trevlig kväll! Och att nu får en fortsatt trevlig kväll, för  nu säger i alla fall jag godnatt!

låter det gå för nu, men nästa gång kommer det inte gå.

Du vet om det!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Annars får du pepptalka med mig! WIIIIIIIIIIIE tagga livet (Y) XD om jag bara blir frisk morr haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback