092810

Ligger hemma i sängen och bara slöar faktiskt, har nästan nyss kommit hem, efter en faktiskt väldigt lyckad skoldag måste jag säga. Ska strax ta mig något att äta sen ska jag fota lite till mitt skolarbete eftersom jag inte kunde göra det på skolan då jag av någon konstig anledning lyckats glömma min kamera hemma! Så lovade jag min lärare att göra det hemma.  Har även hunnit filma min intervju idag, så imorgon ska jag försöka hinna redigera det. Vet dock inte när, eftersom jag uppenbarligen måste vara kvar på skolan för att jag inte hittat någon APU-plats, well det är 7 veckor kvar, jag letar!!!
Och hunnit plugga till svenskaprovet imorgon, det var väl det som kändes viktigast egentligen. Ja vad mer, har hunnit vara väldigt, väldigt trött, och allmänt seg. Men som tur är finns människor på skolan som piggar upp en! Tack alla som fått mig piggare idag!

Well, ändrade planer för ikväll, har ingen aning om vad det blir ikväll faktiskt, men något blir det nog, hoppas jag i alla fall, annars blir det plugg. Vilken också kan behövas faktiskt. Men nu ska jag ta tag i mina uppgifter faktiskt.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback