090310

Jag har en sak att säga just nu. Fyfan vad less jag är alltså. Kom hem från skolan för en timme sedan, var där till nästan halv 6. så mellan ca 14:00 och 17:00 har jag suttit och redigerat film. Okey den är inte ens 2 minuter. Men inget verkar vara på min sida. Och det som taigt längst tid är nog att leta alla ljudeffekter och att tajma dom till själva filmen. Men jag ahde väldigt trevligt under tiden också så. Så mycket av tiden gick nog åt till att bara prata och ha det allmänt trevligt också.  Men jag kan inte påstå att det var så särskilt roligt när jag inte hann klart. Men det beror nog mest på att jag inte hittade alla ljudeffekter, men jag skulle faktiskt kunna leta upp dom ljudeffekter som jag behöver i helgen och skriva ner vilka dom är så att jag bara kan dra hem dom på måndag och tajma dom med klippet. sen om jag får tid över kan jag ju alltid lägga på lite mer effekter, men huvdusaken är att jag får det klart tills vi börjar i alla fall. Men sen vet jag inte hur det är med alla andra, om dom reedan är klar eller inte.
Men kan säga att det känns att jag suttit och redigerat film, har inte suttit så bra så min axel är inte på min sida och inte mitt huvud för den delen heller.

Åkte i alla fall från skolan vid 17:20. så hade varit på skolan lite mer än 9 timmar, närmare 10 från 07:45 till 17:20. Så kan lova att jag var en aning less när jag åkte hem och galet hungrig för den delen också.
Tror det blir en tidig kväll ikväll eftersom jag antagligen ska upp ganska tidigt imorgon eftersom jag nog ska till stan.
Men nu ska jag nog avrunda, skriver kanske(!) mer sen.

Och Nils, jag är en golvmänniska!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback