030411

Jag sitter hemma hos pappa nu och är alldeles strax påväg i säng. Jag ska läsa igenom häftet så jag kan börja skriva mitt PM eftersom jag måste lämna in det på måndag, jag har inte valt vad jag ska skriva om än, och ska alltså skriva ett tal som är 5 minuter. Jag känner att ångesten och paniken bMörjar trädafram... Hur i h-vete ska jag hinna?
Kommer bli att jag sitter inatt säkert, trots att jag verkligen måste och vill sova. Men jag MÅSTE bli klar med PM:et också. Och jag vill hinna färdigt innan måndag så jag hinner skriva mitt tal och hinna öva på det. Så ja, jag är en aning stressad över det. Men jag ska blogga om Umeå Open så fort jag bara någon tid över, så ska försöka hinna göra det imorgon!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback