040411 Umeå Open!

Just nu sitter jag med min vän Häggen på Skype och vi har skrivit talet till Svenska Nationella, eftersom vi båda ska hålla det imorgon bitti, jag är klar och jag tror faktistk att hon snart är klar. Jag är grymt nöjd med mitt tal och nu gäller det bara att nöta in det tills imorgon bitti, vi får väl se hur det går helt enkelt, sådär 860 ord som jag ska lära mig tills imorgon, det kommer nog gå bra.

Jag tänkte istället för att skriva om något så tråkigt som skolan tänkte jag skriva om min helt fantastiska helg!
Min helg började bra och jag kastade halvt i mig middagen innan jag fick skjuts in till stan för att möta upp Jonna, försökte hämta ut pengar men av någon konstig anledning kunde jag bara hämta ut 500 kr, och så fick det bli.
Vi ställde oss i kö för att komma in på Umeå Open och hamnade väldigt långt fram.
Sedan gick vi ganska direkt och ställde oss i kön till insläppet för Daniel Adams-Ray, vi stog på vänster sida och blev insläppta först och sprang ner till scenen så fick stå längst fram uten Daniel Adams Ray. Konserten var grym, det var lycka, det var stämning, det var mycket folk! och det var tryck!
Ja, tryck var det ja, fick en aning jobbigt att andas så passade på att andas ordentligt innan Säkert! spelade. Dock blev det inte som jag tänkt mig då jag började kallsvettas, fick andnöd, illamående, och blev otroligt trött, så jag hängde mig som över staktetet varpå vakten kom och petade på mig, utan reslutat från min sida, tillslut sa jonna "amanda" och jag tittade upp. Det slutade i alla fall med att han lyfta över mig, vilket nog var tur. Fick i mig vatten innan jag gick på max och höjde mitt blodsocker med en hamburgare och en cola.
Sedan lyckades jag tränga mig längst fram under Säkert! så jag fick stå längst fram under Håkan Hellström.
Och HÅKAN du är en gud! Det var stämning, det var lycka, det var kärlek, det var allt som man bara kan tänka sig, det kunde inte varit bättre. Håkan fyllde år och vi sjöng för honom, och det var ännu mer lycka. Och jag fick en ros i slutet av konserten.
Så ja min vistelse på Umeå Open var underbar, och att jag blev överlyft, var värt varenda sekund!!

Lördagen spenderades i Övik hos min far eftersom det var väldigt länge sedan jag var där. Och detvar väldigt trevligt måste jag säga. Kul att träffa dem igen, och ska se till att det inte alls dröjer lika länge innan jag åker tid nästa gång för det är alltid lika trelivgt att hälsa på dem.
Vi åt gott och såg på körslaget och film.

Söndagen spenderades delvis i övik innan jag åkte hem för att försöka mig på att plugga = skriva PM till mitt tal.
Det gick sådär. Och nu ska jag avrunda det här inlägget för att trycka i mig en bebn & Jerrys innan jag ska fortsätta plugga!!

HÅKAN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback