080411

Just nu sitter jag hemma och gör inte något alls faktiskt, det känns som om klockan är mycket för jag har redan hunnit äta middag, men det beror nog mest på att Lunchen idag var förbannat äcklig och jag var fruktansvärt hungrig när jag kom hem.
Jag har hunnit baka och väntar nu på att min kladdkaka ska kallna så att vi kan äta, Kladdkaka är trots allt mycket godare när den är nybakad men den är så svår att skära upp när man nyss tagit ut den ur ungen, men gott är det i alla fall!
Sedan ska jag sätta mig och skriva färdigt en filmanalys som vi skrev förra veckan, emn som jag inte hann klart med och den skulle ha varit inne senast idag klockan 3, Grattis Amanda. Så går det när man har mycket att göra och totalt glömmer bort tiden! Så den ska jag skriva färdigt, känns som den kommer bli alldeles för lång, har redan skrivit ca 600 ord så ja.
Och sedan får vi helt enkelt se vad det blir, funderar på om jag ska hitta på något ikväll eller om jag bara ska ta det lugnt.

Ja men om ni missat det så ska ju min skola köpa in Ipads, men det råder delade meningar om det är bra eller dåligt. Jag är både positiv och negativ, man kan helt enkelt inte veta innan man prövat, och det är värt ett försök, det kan trots att bli jätte bra!!
Och Lärarna ska ju få pröva dem nu ivår och självklart fick de sina vita Ipad 2 idag, och nä inte är jag avis inte.... Eller vänta, det var jag vist! Någon som har lust att ge mig en Ipad? Nä jag tänkte väl det...
Men jag får väl spara mig till en eller önska mig en när jag fyller år, jag fyller ju faktisk 18 (A)...

Jaja, nu ska jag se om min kladdkaka är färdig att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback