130411 Mobilen?

Vad hände med min statistik igår? Ja,ja det är ju roligt att ni besöker min blogg fast jag är sämst på att uppdatera den just nu. Detta beror på att jag har 100 olika saker jag måste göra samtidigt, men ska fixa allt på fredag är planen då jag ska sitta på skolan och göra bort rester, vilket jag hoppas kommer gå ganska snabbt.

Hur som helst så sitter jag på skolan nu och väntar på att idrotten ska börja och jag kan väl inte riktigt säga att jag är taggad eftersom vi har Yoga idag. Jag funderar på att kolla om jag kanske kan få åka en liten stund tidigare för att jag måste hem och hämta min mobil som jag duktigt nog glömde hemma, vilket jag aldrig annars gör, (duktig amanda).

Det värsta med att vara utan mobilen är nog det att jag är så fruktansvärt beroende av klockan, jag måste alltid veta hur mycket klockan är. Annars känns det som om jag inte har koll på något. Sedan känner jag mig väldigt "naken" utan den, men jag skulle behöva vara utan den med tanke på att jag verkligen har tänkt åka och hämta den.
För om jag hinner med 9:38 bussen härifrån kan jag vara tillbaka här typ 20 över 11.

jaja, hur som så ska jag avrunda nu för jag har uppenbarligen inget vettigt att säga, så vi ser väl när jag uppdaterar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback