140411

Jadu var ska jag börja detta inlägg?
Kanske om nationella, det kanske skulle vara något? Även om jag kanske inte har så värst mycket att säga om det egentligen. Det gick som det gick, inte mer med det egentligen. Jag vet inte hur det gick, vissa stunder har det känts som det gick bra, andra som om det inte alls gick bra. Men jag kan inte göra något åt saken, så är det bara!
Jag gjorde mitt bästa, och jag får vara nöjd med det.

I övrigt har min dag bestått av att vara på stan med Malin O och Malin J, vilket var väldigt trevligt. Klämde lite på en Ipad, och ja, jag VILL ha en! Sedan har jag inte gjort så mycket, åt nog lite(och då menar jag lite, och utan ironi) för mycket till middagen, så min mage har kreperat sönder ikväll och jag har jätte ont i magen, men det är inte heller något att bry sig om, för jag har ont i magen, och så är det bara. Jag kan inte göra något åt det heller, förutom att sova, och det ska jag göra också. För jag är otroligt trött dessutom, men får se hur mycket sova det blir.
hur som, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback