170411

Jag har inte bloggar för jag har varit allmänt deprimerad i helgen. Fast nä, det har jag inte alls, men jag har inte orkat blogga! För jag har gjort vettigare saker än att lägga tid på min blogg.
Som att tillexempel se Jeff Dunham live i fredags, och inga ord kan beskriva hur bra det var! Och hur mycket jag skrattade, så trots min fredag som inte alls var så bra så blev den helt underbar!
Jag har letat jacka, uppvaktat farfar idag, väldigt trevligt, det är inte så ofta man är där, tyvärr. Men det var trevligt och jag tror han uppskattade det väldigt mycket:)
Åkte och träffade bästa Ida W som jag typ inte träffat sedan kongressen i Göteborg, så ca 2 år sedan. Det är alltid lika roligt att träffa henne, och hon är nog den största glädjespridaren jag känner!
Varit på UIKs match och sett Team Lisa uppträda. Ja det var min helg, och den var sjukt bra!

Ja min fredag för er som undrar, så började jag fredagen med att vakna med en fruktansvärd magsmärta(jag vet jag whinar på att jag har ont i magen hela tiden, men det här var inte samma magont som annars, det är därför jag skriver det), mådde illa och hade kramp. Men bestämde mig för att åka till skolan för att göra mina rester som jag bestämt mig för att göra.
Tog på mig mina nya fina Björn Borg skor som jag använt en dag, åkte till skolan och ställde dem på skohyllan, umgicks med Emma och följde med henne upp och satt där i 1½ timme. När vi sedan ska gå ner och jag ska visa mina nya skor så är dom inte där. Så någon har alltså snott mina NYA skor!! 
Letade överallt, men jag hittade dem inte. Så ja där stod jag utan mina skor. Fick mer ont i magen under dagen och ville hem, men grattis jag hade inga skor.

Som tur är har jag världens bästa kompisar och fick låna Nils Crocs när jag skulle hem, tack! Och fick en biljett till Jeff Dunham av mamma! Så ja trots missöden så bröjade mitt påsklov otroligt bra!

Skor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback