260411

Sitter hemma i min otroligt sköna säng, som bara blir skönare och skönare ju längre jag sitter i den, det är med andra ord ett tecken på att jag borde sova.
Jag ska bli bättre på att stänga av datorn i tid så jag får den sömnen jag behöver, särskilt eftersom jag måste sova. Så jag ska försöka stänga datorn 22:30, jag kan ändå se på TV och läsa, vilket jag gör allt för sällan, men skulle vilja göra oftare.

Förövrigt sitter jag här med en lite svullen kind efter dagens misslyckande? När jag skulle springa efter Linda och halkade, och slog ansiktet/kinden i golvet. Och till saken hör att jag ju faktiskt har ett ärr på min vänstra kind, och ni kan ju tänka vilken kind jag gjorde illa. Jag kan säga som så att det är länge sedan något gjorde så ont. Men jag vet ju att jag är extra känslig på ärret och så. så ja jag skrek ungefär av smärta.
Nu är det inget allvarligt, men det gjorde jävulskt ont, har lite små ont nu med, men skrattar bara åt hur sjukt klantig jag egentligen är.
Mina lärare, särskilt Annika måste ju tro att jag är olycksdrabbade med tanke på att jag typ gjort illa handen en gång = vårdcentralen, hjärnskakning 2 ggr, akuten båda gångerna, en av dem under skoltid. Sedan har jag väl typ gjort illa foten någon gång också.

Men jag skyller på halkigt golv på skolan! Och med det säger jag godnatt och lägger mig och ser scrubs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback