270411

Tja tja! Jag är faktiskt påväg att lägga mig och läsa eftersom jag lovat mig själv att börja stänga av datorn i vettig tid, och det känns faktiskt väldigt skönt, för jag är ändå inte så peppad på att sitta vid datorn och vara social med folk ikväll, är mest sur över att jag har matteprov imorgon och att jag inte kan ett skit, men ska hur som helst gå på supporten imorgon bitti, och ligga och läsa nu lite innan jag somnar också.

Så ja jag har egentligen inget att säga om den här dagen förutom att vi varit väldigt produktiva idag för ovanlighetens skull, och det kändes väldigt skönt. Det är allt jag har att säga om den här dagen.

Och imorgon ska jag:

* plugga matte
* Se till att våra resor blir bokade
* Redigera färdigt vår film
* Packa
* få tillbaka min egen dator <3

Ja, + en massa annat men! Nu ska jag lägga undan datorn och läsa.
Förövrigt har jag och Kristina Awesome planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback