022111

Jag orkar inte med det här. Jag amputerar min hals, gör vad som helst bara jag slipper det här i alla fall. Kan knappt svälja, inte ens thé, har knarkat halstabletter i stort sett hela dagen. Inte kunnat sova något natten till idag, på sin höjd 3 timmar. Fryser och svettas om vartannat.  och dessutom har jag fått jobbigt att andas!

Jag dissar verkligen den här förbannade förkylningen jag dragit på mig,  så vem det än är som smittat mig, jag gillar inte dig för tillfället. Dislike på det!
Hur som haver, skolan idag var inte min grej, räknade lite matte, men fattade typ inget alls, vilket suger då jag har prov på torsdag, hur nu det ska gå!
Hade ett vettigt elevrådsmöte och sedan var jag med på ledningsmötet innan jag åkte hem för dagen!
Det är ungefär vad jag orkat med idag, och nu ska jag lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback