022311

Godafton!
Ligger i sängen och snörvlar sönder min näsa, boksavligen. Min hals har kliat som den fått en allergiskchock, vem vet det kanske den har? Ja, irriterande har det då varit, minst sagt!
Men å andra sidan har jag egentligen varit en aning piggare än igår också, och i förrgår då.
Så jag klagar inte egentligen inte faktiskt.

Hur som helst måste jag lägga bort datorn nu, och ska lägga mig och (försöka) räkna matte eftersom jag har prov imorgon bitti, och jag kan inte ett skvatt, och jag har inte kunnat plugga tidigare ikväll Pg a olika anledningar.
Men de går nog bra.

Och till något helt annat, jag är inte taggad på morgondagen, dock hoppas jag på att K är borta eller något så jag slipper säga något till henne, fast med min optimala otur är hon säker inte det, så wish me luck!
Nu plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback