022511

Jag har världens mest underbara vänner, vet ni om det? Vad skulle jag ta mig till utan er alltså?
Ja, det är en bra fråga, jag har dock inget bra svar på den, jag vet bara att jag är OTROLIGT tacksam över att jag har er.
Och L & M tack för igår, ni är verkligen sjukt underbara, och jag hoppas verkligen att ni förstår det alltså! Tack för att ni verkligen ställer upp för mig, det är jag otroligt glad för, och jag hoppas ni förstår att jag inte finner ord på hur tacksam jag är över att jag verkligen har er!

Till något annat, min dag har varit..... Som den har varit kan man väl i korta drag kanske säga? Nej men den har faktiskt varit väldigt bra måste jag säga, Fotade första lektionen, men har inte hunnit kolla på bilderna än. Sedan hade jag möte, som var alldeles för långt, så jag och L åt på Matbiten innan jag drog till Filmkunskapen, och gjorde inte något alls nästa, kände mig lite lost där. jag ber om ursäkt för mitt bristande engagemang.

Hur som helst, så efter skolan idag så åkte jag och Häggen in till stan och bestämde oss för att äta på Droskan, som var abbonerad(?) ikväll, så det gick inte så bra. Och eftersom vi ändå var där så passade vi på att äta på Café Göteborg, vilket var otroligt gott. Kycklingtoast och sedan delade vi på en marängswiss till efterrätt, otroligt gott var det, och välbehövligt verkligen.
Därfefter begav vi oss till stan, eller ja häggen gick med mig, jag mötte Malin och Simon innan vi gick ner till Hamnmagasinet och spelade Biljard och hade trevligt.
Med andra ord en helt sjukt bra start på en helg som jag helst bara vill ska ta slut!

Hur som helst, här kommer en bild som jag fotade på Jennifer, Emma och Markus idag:)

Markus, Jennifer och Emma!
Jag ber om ursäkt för det dåliga bildkompositionen, jag vet inte vad jag höll på med just då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback