022811

Tjobba polarn!? Jag har sjukt tråkigt, jag vill ungefär bara lägga mig ner och sova, vilket faktiskt var planen också, kommer bli galet skönt.
Tisdag imorgon, och jag peppar faktiskt tisdag, jag peppar skolan, jag tycker att det är tråkigt att vara hemma, även om det bara är för att det är kväll, och jag vet att det är skola igen imorgon, så är det så jävla tråkigt när det inte är skola så ja, jag ser verkligen fram emot skolan!
Men det finns väl en del anledningar för det som jag egentligen inte vill gå in på här, så nog om det nu!

Jag fick veta vad jag fick på matteprovet idag, och hör och häpna, jag fick G, det hade jag inte direkt väntat mig kan jag säga. Men lika glad är jag för det!
Svenskaprovet idag kändes också som att det gick bra, lär dock bara bli G där för att jag inte pluggat på VG-frågorna, men vad spelar det för roll?

På fredag blir det historiaprov, men innan det ska jag hunnit: Fixa klart hemsidan, skriva riddaransökan(?), skriva medeltiden, lämna in om filmhistoria och alla APU uppgifter. Ja det är i alla fall mitt mål! Så önska mig lycka till!
För nu ska jag gå och sova! Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback