080211

Jag borde blogga mer, men jag har verkligen ingen tid över måste jag säga!
Jag reser, jag flänger, jag pluggar(så gott det bara gåt), försöker ha tid till att ta det lugnt och att umgås med vänner.
Jag var i Örebro i helgen, det var den absolut BÄSTA helg jag haft på länge, no words! Bilder kommer, jag lovar, när orken räcker till! Helgen var underbar och när jag satte mig på tåget från Örebro kändes det lite jobbigt att åka hem, och ännu värre var det när jag satte mig på tåget från Stockholm och hem. Jag ville bara tillbaka till Örebro, ville inte åka hem, jag ville stanna med alla underbar människor som gjorde den helgen så fantastisk som den var. OCh hade jag kunnat, haft makten, hade jag förlängt helgen med några dagar till!
Ni är saknade människor! Och jag längtar redan till kongressförfesten i Örebro, och vill att Februari ska ta slut så jag får åka tillbaka till Örebro! Och jag hoppas att några av de som var med i helgen är med på förfesten också!

För jag saknar er SJUKT mycket!!!!!


Nog babblat, imorgon SKA jag PLUGGA!!!!!!!!!!!!! Ska skriva upp det också! För jag måste verkligen plugga känner jag, har APU uppgifterna kvar  + 2 rester, bara att ta tag i det. Men det är imorgon det, nu ska jag sova i min fantastiskt sköna säng!

Men innan det, ett citat från helgen när vi körde med "andra ord":

M-A: Något man skjuter på himlen!
M: Raket?
M-A: Ett annat ord!!!
M. Mås!?


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHA dör MÅÅS! Nu förstår jag genast varför det står som det gör på msn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback