190211

Sitter i skräddarställning i min säng och ska alldeles strax göra mig i ordning och sova, är otroligt trött.
Jag vet inte vad det är, men på något underligt sätt känns det onekligen som att det är söndag idag och att jag verkligen ska upp till skolan imorgon, och jag vet fler som tycker att det känns som det är /varit söndag idag.
Väldigt irriterande men å andra sidan är det väldigt skönt då jag vet att jag verkligen kan plugga inför svenskaprovet som vi ska ha på måndag. Så det kommer min Söndag spenderas med. Kanske inte den roligaste sysslan, men söndagar är ändå så fruktansvärt tråkiga så det spelar ingen roll.

Har varit hos min syster och ätit middag, väldigt trevligt, otroligt god mat, och otroligt god efterrätt! Även om min mage kände för att strejka där ett tag, så jag var tvungen att lägga mig och vila. Men utöver det var det otroligt trevligt, så tack för en väldigt trevlig kväll!

Men nu ska jag kolla om det är något vettigt(läs mindre ovettigt) på TV och göra mig i ordning, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback