140211

Jag vet att ni älskar mig  för att jag är så otroligt bra på att blogga. Men som jag sagt tidigare så har jag verkligen inte tid till att blogga längre, jag har liksom viktigare saker för mig. Tillexempel som att plugga, inte för att jag gör det särskilt ofta men det har inte med saken att göra. Jag har möten och andra saker som jag prioriterar före skolan, och det är inte okey, så jag ska börja omprioritera från och med nu, i veckan alltså! Så möten och sådant får helt enkelt inte gå före pluggandet, eftersom ajg satt målet att innan sporlovet ska jag gjort bort ALLA mina rester, och det målet ska jag hålla också!

Hur som helst så har jag ätit på eastern palace med familjen idag, eftersom det är alla ♥-dag, det var verkligen jätte trevligt och OTROLIGT gott.
I övrigt har dagen spenderats på skolan och alla treor är tillbaka. Så det var sjukt roligt att träffa alla igen. Och Vicky har varit en väldigt saknad människa dom här veckorna! Well now you're back :D.
Skulle ha pluggat när jag kom hem, men min rygg dödade mig nästan och kunde inte koncentrera mig alls. Så ska försöka göra det imorgon.
Förövrigt har jag sovmorgon TILL 13:50 imorgon, ja ni läste rätt 13:50. En lektion imorgon!
Eller egentligen har jag öppethus och måste vara på skolan till 20:00, dock ska jag vara med på en utbildning vid 16 så ska tillbaka efter det!

Men nu ska jag lägga undan datorn och göra något annat ett tag!



Kommentarer
Postat av: Vicky

MOAHAHAHA I'm BACK ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback