021611

Hej hallo! Hoppas ni haft en bättre dag än mig alltså!
Jag är otroligt trött och less efter den här dagen. Med andra ord, den har inte varit en så jätte bra dag. Därför är jah glad att världens bästa Vicky är tillbaka på skolan! Vad skulle jag göra utan dig Dunis!? <3

Idrotten idag var i alla fall nice då vi var på IKSU och gymmade, vilket var helt underbart faktiskt. Jag har egentligen inte så mycket att säga om den här dagen för jag började helt plötsligt tänka väldigt mycket.

Det är ett år sedan Emelie dog idag. Ett år, jag förstår inte hur det har kunnat gå ett helt år sedan du lämnade oss Emelie! Så många minnen som kommer tillbaka. Så många bilder som flimmrar förbi i ögonlocken på mig.
Så mycket att säga, men inga svar. Jag lyssnar på Fix you, precis som jag gjorde då. Jag har inte klarat av att lyssna på den sedan dess, den påminner mig för mycket om den tiden.
Jag ska, jag ska verkligen gå förbi din grav i veckan!
Du är saknad!


Kommentarer
Postat av: Vicky

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback