022011 sjuk?

Nu ska jag klaga lite. För jag håller på att bli sjuk. Sitter i soffan med huvudvärk, halsont, och snorar + att kroppen värker också. Jag har fan inte tid att vara sjuk! Jag får inte bli sjuk, det håller inte säger jag bara! Så den kom på den dumma idén med förkylning, screw you säger jag bara!

Nog om det nu, ska knarka alvedon snart så min huvudvärk går över, sedan får det helt enkelt bli en tidig kväll.
Jag måste plåga mig själv till skolan i alla fall på förmiddagen. För att jag har 2 möten.
Ska försöka plugga lita till innan jag lägger ner det för idag, det har ändå inte gått nå vidar kan jag säga.
Men det kanske inte riktigt är tänkt att man ska plugga när man är krasslig, jag vet inte.

Jag är konstig för den delen, för när jag har ont i halsen mår jag illa, som många av er redan vet. Och det är så fruktansvärt ologiskt så det är inte sant.  Men men nog om det nu ska jag vila lite!
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback