022711

Hallo där!
Helgen är slut, det känns väl sådär, i fredags efter skolan ville jag inte ha helg, nu vill jag ha lite längre helg. Men det beror förmodligen mest på att vi har svenskaprov imorgon och jag kan egentligen inte särskilt mycket, men det är bara att hoppas på det bästa! Jag har i alla fall försökt plugga nu ikväll, hur det har gått, ja det återstår väl att se?

Men helgen har gått snabbt, otroligt snabbt. och jag har egentligen inte gjort något alls, och det har varit väldigt skönt. Jag har typ legat i soffan i mjukiskläder hela helgen och det hade inte kunnat vara skönare faktiskt.
Behövde en lugn helg, och det hade jag också. Vet inte när jag senast hade en så lugn helg.
Egentligen skulle jag ha varit med på ett årsmöte i lördags, men jag orkade verkligen inte.

Jag ska i alla fall ta och avrunda det här inlägget nu också ska jag lägga mig och se på TV innan jag ska sova, inte för att jag är ett dugg trött just nu men.
Ja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback