070711

Det här med värme är ändå ganska fascinerande, vi klagar när det inte är varmt och vi klagar när det är varmt.
Just nu vill jag inte klaga på värmen, för jag älskar den egentligen, men att det är så här varmt när jag bara orkar sitta i solen i 50 minuter för att jag är sjuk. Nä då är det inte så roligt måste jag säga.
Men min plan är att jag ska vara frisk imorgon och att det ska vara lika fint väder som nu. Och då är planen att jag ska gå till stan och hämta min cykel och sedan försöka hitta på något med nå folk!

Men eftersom jag för närvarande inte alls är frisk och jag inte har någon egentlig ork tänker jag lägga mig och se på den nyaste Irene Huss filmen och bara ta det lugnt innan jag ska blogga på min nya blogg!
Så nog om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback