Irritation...

Dom här dagarna när man verkligen vet att man typ måste städa men är så otroligt trött så att man inte orkar?
Idag är en sån dag, och det är inge bra för mitt rum är i allvarligt behov av en rejäl städning men jag har verkligen ingen motivation eller ork till att göra  det.
Och eftersom jag inte städat mitt rum ordentligt på 2 månader eller mer, jag har liksom bara småplockat då och då och damsugit. Så är det allt annat än bra, så är det någon som har lust att komma och ge mig lite motivation till att städa eller som kanske vill städa mitt rum?

Suck, ska lägga mig och ta en powernap sedan försöka börja med städningen, och bli irriterad så jag kommer vara irriterad när jag ska se på HP ikväll, nä ingen bra kombo. Städning imorgon?

Kommentarer
Postat av: felle

Hej, Vad ska du göra efter studenten? Läsa vidare på universitet? Vad blir det då? samhälle? Media?



Hoppas du har ett fint sommarlov

2011-08-05 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback