konkurs?

Jag fick en impuls att bloggjust nu, för jag fick en fånigt barnslig känsla.
Alltså känslan när en av Sveriges mest omtalade twittrare retweetar en av mina Tweets, jo jag måste erkänna att det kändes bra "publicitet". För det är faktiskt lite status, eftersom mitt twitternamn syns mycket då!
lite barnsligt jag vet, men lite kul är det ändå!

Hur som helst har jag lyckats hämta mitt ID-kort idag, men planen med att jag skule sola gick ju åt skogen eftersom det inte alls var sol idag som jag hade hoppats på. Och att jag skulle städa, det gick som väntat itne särskilt bra, men jag har ju hela kvällen på mig också! Så det kommer nog tror jag!
Men just nu sitter jag och föjer uppdateringarna på twitter om ONOFF's konkurs!
Så ja, det är vad jag orkar just nu är fruktansvärt trött på köpet också :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback