Skräp?

Jag föll i fällan om att göra en ny blogg, den här gången har jag tänkt hålla det också, och ha den bloggen till vad tanken med den är. Jag kommer ha kvar den här bloggen så klart, jag ger inte upp den efter 4½ år, det skulle vara lite fult. Men min nya blogg kommer att vara en mer seriös och officiell blogg, som jag verkligen vill att folk ska läsa.
Jag gjorde bloggen igår, och skrev då om mig själv, om UNF och ett inlägg om varför jag skapade bloggen.
Sedan skrev jag ett inlägg som kommer vara lite av den inriktningen jag kommer att ha på den bloggen.
Jag skrev närmare bestämt om alkohol och idrott. Nu är det dock inte det min blogg ska handla om utan jag kommer att skriva om UNF-relaterade saker.
Och jag känner mig stolt över resultatet, jag har sammanlagt haft 52 besökare på inte ens ett dygn, det är mer än jag har på typ en vecka på den här bloggen, så ja jag är nöjd med resultatet.



Idag är jag på blogghumör.
Jag konstaterar massor av saker idag, som att sommarlov gör att jag glömmer bort att äta lunch? Klockan är 2 och jag har inte ätit lunch än, men jag ska, har en halstablett i munnen, så orkar inte just nu, men efter det ska jag trycka i mig något mer matigt. Det är ändå nästan 4 timmar sedan jag åt. Hur kan man glömma bort att äta egentligen?

Men det var inte det jag ville blogga om nu, jag vill blogga om att jag har för mycket ambitioner ibland, men det är bra med ambitioner. Och just för närvarande är jag inne i världens flow, har massor av saker jag ska göra. Bland annat, fixa en hemsida, men det är inte särskilt prioriterat, jag ska beställa bilder, skicka mail, planera grymma saker men grymma UNFare. Och mycket mycket mer.

Sedan är det som så, att jag får ofta höra att jag borde börja engagera mig politiskt, kanske är det för min argumentationsförmåga, och att jag verkligen har förmågan att stå upp för det jag tycker, jag vet inte. Men jag får ofta höra att jag borde engagera mig.
Jag har inte varit intresserad tidigare, men nu, efter kongressen är jag helt plötsligt jätte taggad och kollar upp olika partier.
Vad som hände är en bra fråga, kanske var det viljan att förändra vårt samhälle som växte i förhandlingssalen, ja jag vet inte, men något hände!



Min spontana känsla är "JAG VILL GRÅTA", för varför tar kongressen slut så snabbt, och varför bor alla så förbannat långt bort?
Särskilt de personer som jag känner att jag verkligen vill kunna ha en bra kontakt med? Alltså de personer som utan att egentligen göra något lyckas få mig mig att må bra utan att egentligen göra något,
Utan dessa personer är saker lite jobbigare, och det är klart även om de är nya, och jag inte hinner "binda fast mig vid dem" så vill jag inte tappa kontakten med dem, för att tappa kontakten med en person som är otroligt trevlig, det vill väll egentligen ingen göra?
Men just nu är jag glad att jag har gjort det jag kan för att fortsätta hålla kontakten med just den här personen nu.
Och eftersom jag älskar alla mina läsare kan ni väl hålla tummarna för mig!



Ursäkta kluddigt inlägg, men jag orkade inte göra 3 olika inlägg idag :S

Kommentarer
Postat av: ananaspaj

Nu vet du lite hur jag känner när jag skapar en ny blogg. Förutom att din känsla kanske är något starkare och håller något längre xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback