090711

Det finns mycket att säga om det som har skett, men jag undrar om det finns lika mycket att säga om det som kommer ske. Jag tror det finns mer att säga om framtiden, det är lättare att beskriva så andra förstår, det som har hänt går ju trots allt inte att återberätta så andra kan förstå, hur mycket jag än vill att andra ska förstå att det jag upplevt är helt fantastiskt så blir det ju aldrig samma känsla som att själv uppleva det.
Jag vill fokusera på framtiden, planera min framtid. Blicka långt framåt för jag har planer på var just jag vill göra när jag har gått ut gymnasiet. Jag vill göra det nu, och jag vill att det här året ska gå snabbt, så jag kan börja genomföra alla mina planer.
Samtidigt är jag rädd för det som kommer, för tiden efter gymnasiet är stor, vad händer då och hur ser min framtid ut då? Jag vill inte att det ska ta lång tid innan jag är där, för jag vill uppleva allt på en gång.


Okey flummig inledning på ett inlägg som jag hade planerat skulle bli kort!
Jag planerar resa till Stockholm, om än så bara för en dag, det är faktiskt redan bestämt att jag ska dig, så om någon känner för att de vill träffa mig den 25e Juli så kan ni ju höra av er, jag lär inte ha så mycket planerat.
Dock har jag preliminärbokat en fika med en person, eller ja hur vi nu ska se på de, vi skulle se om hon kunde då!
Annars lär jag hitta på något annat kul, för det finns ju en del roliga människor i Stockholm ändå.

Vad mer har jag att säga, mer än att värmen är jobbig när man är sjuk och vill sova? Ja, jag kan säga det att jag ska till Ske-å och käka glass imorgon.
Så nog om det, godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback