062711

Jag sitter i soffan och slöar när jag har en miljard viktiga saker att göra, som att packa allt det sista jag ska ha med mig, spara dokument på datorn, skriva ut dokument, och massa sånt.
Men istället för det gör jag inget alls förutom att sitta i soffan och gnälla för mig själv över att jag började må illa efter min uppvärmda friteradekyckling som jag åt till lunch, det är helt enkelt fel dag att må illa, helt fel dag.
Så jag sitter och dricker vatten och tänker på allt vettigt jag borde göra.

Hur som helst bär det av mot Åre inatt, närmare bestämt 01.30 från vasaplan, är jag taggad? Ja och nej faktiskt, är inte lika taggad som jag borde vara, men de beror på att jag tänker för mycket!
Men jag är ändå taggad så klart, kongress är alltid kongress och det är sjukt kul, så det är klart jag är taggad.
Hur det blir med bloggandet vet jag inte, och därför lovar jag inget!

Men nu ska jag vila lite innan jag verkligen packar! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback