070611

KAnske är dags att jag bloggar igen eller? Jag är verkligen inte duktig på det här, och det ber jag om ursäkt för. Men det är så otroligt mycket att göra i skolan nu sista veckorna så att jag har ingen tid alls till att blogga, eller något. Med andra ord sitter jag och pluggar hela dagarna just nu, från morgon till kväll, och min hjärna känns som den går på högvarv.
Och än är jag inte färdig. Har två fördjupningar, redovisning, utvärderingar, och bilder och matte som ska bli färdiga, de och tre av dessa ska in idag.
Och frågan hur jag ska hinna detta, är en bra fråga som det tyvärr inte finns något direkt svar på, så jag lär behöva slita när jag kommer hem.

Förövrigt ska jag hinna packa idag också, packa! Hur ska jag hinna det? Jag som måste plugga, det är inte klokt. Allt kommer så sjukt olägligt.
Stockholm imorgon, kommer hem på fredag. Det ska bli trevligt att få komma iväg en stund och bara ta det lugnt.
Umgås med klassen och träffa kompisar, och bara komma iväg från stan.

Och förövrigt sitter jag och väntar på att historian ska börja tidigare = sluta tidigare = mer tid att plugga.
Redovisning av fördjupningsarbetet, kunde ha känts bättre. Men nu är det så och jag får vara så färdig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback