140611

Jag har inte varit så bra på att uppdatera min blogg, och jag tänker därför uppdatera den nu, och imorgon har jag tänkt försöka uppdatera om Stockholmsresan som var helt fantastisk.
Tanken var att jag skulle göra det ikväll, men jag har inte orkat/inte mått bra. Så ja, kanske senare, beror på hur min mage mår, för den är inte som den ska idag Eller är den det någonsin egentligen? Jag hoppas att den blir bättre snart i alla fall, för som det är just nu kan man ju inte ha det liksom.

Men till sak vad jag hade tänkt skriva om, vi får sommarlov imorgon. Och jag har ingen aning om hur det egentligen gick till för det känns som om vi nyss började i höstas och nu helt plötsligt är det sommarlov. Och jag ska helt ärligt säga det att det känns jätte konstigt, jag är inte taggad. Det kom liksom för plötsligt, det var nyss flera månader kvar.

Men det är klart att det ska bli skönt med sommarlov, och få slippa skolan, det säger man inte nej till och det vet man. Men det hade vart skönare om man slapp stressa som en idiot sista dagarna innan sommarlovet. Jag mår inte direkt bra av det heller.

Och nu klagar jag väldigt mycket men det får vara så, för jag orkar inte skriva ett nytt inlägg, mest för att jag är allmänt irriterad idag och inte har någon lust att vara trevlig.

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback