160611

Till att börja med vill jag bara säga grattis till alla mina kära vänner som har tagit studenten idag. Fyfan vad ni är bra!

Jag klev upp rätt tidigt för att åka till skolan och titta på treornas student, klart man inte vill missa den liksom, vi har ju umgåts i två år, och det har som sagt varit dom bästa åren i mitt liv! Tittade på dom, sa grattis till folk och fotade en del. Innan vi åkte in till stan för att titta på studentfriandet, och MP08 såg vi men EC08 verkade inte åka där, vilket de inte gjorde heller.
Men hur som så träffade vi vicky senare och gick runt på stan med henne rätt länge och hade det bara allmänt trevligt faktiskt.
Jag kan inte säga annat än att det känns konstigt att ni har slutat nu, och det kommer kännas ännu mer konstigt när man kommer tillbaka till skolan den 23 augusti och ni inte är där.  Ni har ju alltid vart där!!!
Men ja man blev ju rätt taggad ändå, ett år kvar, sedan är det över! Ett år! Det är liksom inget egentligen.

Jag ska i alla fall ner på stan och förmdoligen umgås med folk ikväll, eller så åker jag förmodligen till Denise. Hur som helst så orkar jag nog inte vara ute så jätte länge eftersom jag ska till tandläkarn klockan 8 imorgon bitti, och det är jag inte så taggad på.

Men nu ska jag ge mig och laga någon mat innan jag drar till stan igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer, blogga oftare!! :D

2011-06-18 @ 21:50:57
Postat av: ananaspaj

Du underbara människa, umgås med mig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback