160611

Det där med att jag skulle blogga om stockholm gick inte så bra, har varit för trött ikväll, men tanken har funnits med mig hela tiden, har tänkt på massa andra saker. Som egentligen är helt ovesäntliga, men sånt är livet och jag är rätt nöjd ändå.

ligger i sängen och är på väg i säng. Men kände att jag var tvungen att få skriva av mig lite när jag ändå satt vid datorn.

Vi fick sommarlov idag, och det är skönt. Men jag är kluven, som alltid när jag får sommarlov, för vist är det skönt att slippa skolan, kunna spendera dagarna med det man helst vill, bara ta det lugnt osv, det kan jag inte säga emot.
Men det finns en del i det hela som gör att jag tycker att det är jobbigt. Det är den att jag sällan gör något på dagarna, för alla de jag vanligvis umgås med är oftast bortresta, eller så sover de på dagarna, när jag vill göra något. Vilket leder till en enorm rastlöshet hos mig, och det slutar med att jag sitter inne hela dagarna. Vilket jag egentligen inte vill. Jag tycker inte om att ha en ostrukturerad vardag, jag vill veta vad jag ska göra och när. Därför är det jobbigt att ha sommarlov. Efter en månad vill jag helst bara att skolan ska börja igen.
Men jag klagar ändå inte, för jag vet att jag behöver sommarlovet för att orka med skolan, för att vila ut mig efter den sista månaden som får mig att bryta ihop pg a alla rester och allt som måste göras.
Så jo, det är klart det är skönt med sommarlov, det är klart jag inte säger nej till att vara ledig, men jag vill ha en välstrukturerad vardag!

Förövrigt så är det ett år kvar tills jag slutar skolan. Fattar ni ETT år! Det är inget alls, och jag kommer fixa nästa år utan problem, det känner jag! Och jag är bara så peppad på att få allt att flyta.
Jag ska i alla fall ta och sova nu eftersom jag ändå ska upp rätt tidigt imorgon(idag) eftersom jag ska till skolan för att titta när 3:orna tar studenten! Sedan blir det bara att umgås med folk resten av dagen.
Jo, jag är rätt nöjd ändå!!


Kommer sakna det, kommer sakna det som var, det kommer vara tomt. Och vem ska jag nu prata med om allt mellan himmel och jord? Jag kommer sakna Dig, och det vet du mycket väl! Det kommer vara tomt utan dig och dina skratt som förgyller mina dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback