Orkar inte mer skola

Jag måste skriva av mig, är sjukt irriterad just nu och egentligen finns det ingen som helst anledning för det.
Orkar inte plugga, inte packa. Vill ha mat, äta, åka till Sandra och fixa filmer till min dator, sedan vill jag sova.
Jag orkar seriöst inte plugga mer, jag har fasen inte gjort något annat än att plugga konstat i typ 3 veckor nu, jag orkar helt enkelt inte med det här mer, spyr helt ärligt över alla skoluppgifter jag har.
Kan inte någon vettig människa koppla in hjärnan och fatta att lärare inte kan ge oss typ 3 saker till samma dag, varav två av dem är fördjupningsuppgifter.

Grattis! Jag har inte ens börjat med svenska fördjupningen än, jag hatar den och fattar inte. Vill bara skita i den. Vill bara lägga ner allt och vafan får jag IG så får jag IG, jag orkar helt ärligt inte med att höra allt förbannade tjat på att jag ska plugga, att jag ska prestera, att få bra betyg. Det funkar inte längre.
Jag kommer inte hinna färdigt, för jag vet inte vad jag ska göra, och det kommer med andra ord sluta med att jag sitter och svär över den förbannade uppgiften, vilket jag i princip redan gör, trots att jag inte ens har börjat.

Men jag menar, vi jobbar om Epoker, vi gjorde det i höstas, kunde hon inte gjort bort allt då, eller hade det varit för enkelt? Misstänkte nästan det.
AAAAH, jag är otroligt frustrerad, irriterad, förbannad och hungrig. Kan någon bara göra den jävla uppgiften åt mig så jag hinner göra allt anna?




Ursäkta för mitt totala utbrott, men är så frustrerad så det finns inte ord för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback