031111

Sorry för otroligt dålig uppdatering, men hade inget internet mellan fredag och onsdag(eftermiddag) eftersom jag var i fjällen. Och efter det har jag helt enkelt inte  haft tid pg a massa annat jag varit tvungen att göra. Och just nu har jag egentligen inte heller tid att blogga, men jag gör det ändå!
Jag sitter på centralen i Stockholm och väntar på att tåget mot Örebro ska gå, vilket det gör om si sådär 20 min, om tiderna hålls alltså.

Därför ska jag packa ihop datorn och gå o kasta mitt skräp och dra mig till andra sidan av centralen. Så ha det bäst!
kramen<3



Update: Jag är framme i Örebro nu, sjukt trött, en aning slö. JÄVLIGT KISSNÖDIG och peppad!
Väntar på att tiden ska gå innan jag ska dra mig vidare mot A-huset och kanske stanna och köpa mig något ätbart påvägen, men vi får se hur det blir med det.  Jag tycker att det är rätt skönt att sitta här, jag menar jag har egentligen inget vettigare för mig, så jag känner att jag lika gärna kan sitta här och faktiskt bara ta det lugnt.

Resan ner har faktiskt gått otroligt bra, vilket var väldigt skönt efersom mina resor blev bokade igår.
Dock var jag med om ngt udda, som förmdoligen inte alls är udda. Men jag är van att man behöver visa ID-kort på inrikesflygen, vilket man inte behövde, men aja. nu ska jag göra ngt lite mer vettigt?

Kommentarer
Postat av: Vicky

men för lat för att gå på toa igen? XD



bamsekram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback