280311

Mitt internet suger otroligt mycket just nu, och jag önskar att det vore betydligt bättre än vad det är. Men man får inte alltid välja tyvärr, men så är det. Egentligen borde jag försöka att inte sitta vid datorn så mycket, jag gör ändå inget vettigt när jag sitter här så. JAg ska försöka sitta vid datorn så mycket, i alla fall inte och bara slösurfa. Ska bröja strukturera upp min varadag mer!!

Hur som helst!

I helgen var det Distirktsårsmöte med UNF, och eftersom jag som vanligt har otroligt fullt upp kunde jag såklart inte vara med hela helgen, är det någon som är förvånad?
Åkte i alla fall till Skellefteå direkt efter skolan i fredags och försökte aktivera deltagarna innan middagen som bestod av otroligt goda våfflor(våffeldagen:D).
Och eftersom det stod på schemat att vi skulle sätta igång med själva årsmötet klockan 13, vilket jag och Kim ansåg vara väldigt sent frågade vi Linda om hon kunde komma tidigare. Och tur var väl det.
Så vid halv 11 på Lördagsmorgonen satte vi igång med årsmötet, som var klart vid 16:30. Så en heldags mötet med många diskussioner på detaljnivå.
Men det är det som gör allt så underbart, och det är därför jag älskar den här organisationen - ENGAGEMANGET!

Jag blev vald till distriktsordförande, vilket jag är otroligt tacksam för. Och jag är verkligen grymt peppad på det här året, och den här styrelsen kommer att göra ett grymt jobb, jag ser framemot att få jobba tilsammans med er det kommande året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback