032111

Ligger hemma i min otroligt sköna säng just nu, och det är länge sedan min säng var så skön som jag tycker att den är just nu.

Jag är hemma från Tärnaby som ni kanske förstår, efter en grym helg där med otroligt mycket slalomåkade, tror jag åkte mellan 5-6 timmar i lördags, och det kändes i benen. Vädret har ju varit som det har varit kan man säga. Vi hade väl inte det bästa vädret direkt. I fredags var det mulet och blåste väl en del. Och i lördagsförmiddag (när vi var i Hemavan) var det mulet och på förmiddagen blev det sol men blåste väl en aning mer. Och igår (söndag) började det blåsa som f*n, så transportsträckorna var ju rena h*lv**et faktiskt. Men det har varit grymt roligt.
I Lördags bokade vi bastun och alla utom en person bastade, vilket var trevligt. Hann även med att kasta oss i snön 2 ggr, otroligt kallt men grymt skönt.

Och en sjukt dryg bussresa hem, med MASSOR av sömn, vilket är det jag ska ägna de kommande 8 timmarna åt (är planen i alla fall.
Så ja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback