030511

Sitter i sängen och är alldeles strax påväg att lägga mig och sova, är för trött för att orka göra något som ens kan kallas vettigt den här tidpunkten, kom hem från skolan 20:40, efter en lång men faktiskt rolig dag. En historialektion som spårade, till något roligt! Det var serbernas fel att det blev första världskriget, var vi i alla fall  någorlunda överräns om.
Ätit onyttigt, och insett att jag ska påbörja ett nytt liv imorgon! No more onyttigt för mig, okey? Så var så snäll att påminn mig när ni märker att jag glömmer det.

Förövrigt vill jag bara säga att jag har nog världens skönaste lärare! Har skrattat så jag har gråtit ikväll.
Har hunnit förklara tjustningen med Twitter, på ett vettigt sätt för min lärare, så att hon verkligen förstod vad man ska använda det till, hon peppade mig att skriva en artikel om det jag förklarade för henne, och tror jag ska göra det!



Nog om min välfyllda dag. Helgen som var var underbar! Helt fantastiskt att sitta i DS i Västerbotten, jag vill bara säga att ni är GRYMA! Och det var grymt att vara ca 100 otroligt engagerade UNFare på en distriktsstyrelsesamling!
Det är dessa saker som gör att man vill fortsätta och att man älskar sin organisation, att se engagemanget flöda, se alla oss sitta i våra styrelser och jobba för att få våra distrikt att utvecklas!
Vi är BÄST!!!

Jag har inte mycket annat att säga än godnatt just nu, och att ni är GRYMA allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback