070511

12 SAKER NI INTE VISTE OM MIG

  • Jag är galet hypokondrisk, jag tror ALLTID att jag är allvarligt sjuk!
  • Jag pratar om att jag är rädd för att kräkas/har ont i magen, för det känns bättre då!
  • För ett par år sedan var jag i genomsnitt ute och reste minst en gång i månaden. Och jag älskar att resa och se Sveriga/Världen, det är en av mina hobbys.
  • Jag verkligen älskar att fota, men gör det aldrig, för jag har aldrig någon inspiration, och har jag det har jag ingen ork. Jag fotar bara om någon följer med mig. I stort sett.
  • Jag går Media på gymnasiet, men när jag gick i 7an/början på 8an, även innan det var jag 100% säker på att jag skulle läsa teater, för jag älskar teater.
  • Jag älskar skolan, hur konstigt det än kan låta. Inte själva konceptet med skolan, sitta i klassrummet att lära sig, men jag älskar att lära mig.
  • Efter gymnasiet ska jag plugga på Wendelsberg i Göteborg, sedan har jag tänkt söka till Sidney Film School, och sedan vill jag jobba med redigering eller kameraman.
  • Jag är grymt stolt över att jag är nykterist och medlem i UNF, för om de inte vore för dem skulle jag inte vara den jag är idag.
  • Jag hatar att inte ha något att göra, och bara sitta hemma, men jag gör aldrig något, för jag är så trött.
  • Jag gråter sällan eller aldrig till filmer, inte ens till filmer som nästan alla gråter till. Jag gråter oftast på konstiga ställen i filmer:S
  • Jag simmade från de att jag gick i 1an eller 2an tills i mitten på höstterminen i 7an, och slutade för att det blev för mycket i skolan,och jag saknar det verkligen!
  • Jag har en dubbelsäng hemma, men använder bara ena sidan, den andra använder jag som avlastningsområde för allt möjligt!
Jag känner att jag var otroligt tråkig! Jag är trött, sjuk och vill sova, men kan inte. Och jag vaknade dessutom klockan 07:55 imorse, och jag ska duscha ihopp om att bli piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback