110511

Just nu sitter jag på biblioteket och väntar på att min kära vän Densie ska komma, jag tror vi skulle ses halv11 men den är typ 11 just nu, inte för att ajg egentligen är så brydd faktiskt, det är ganska så skönt att bara sitta här och till mins stora förvåning så har jag internet, vilket jag aldrig har haft förut här, men inte mig emot faktiskt.
Vi ska gå och äta lunch, men jag har ingen aning om vars, men något blir det i alla fall. Blir garanterat trevligt.
Umgås tyvärr inte så ota med henne längre, vilket jag ogillar, vi borde umgås oftare Denise! Så jag ser verkligen framemot att äta lunch med henne!

Sedan ska jag till skolan, börjar ju dock inte förrän 14:05 tydligen? Eftersom Stefan tydligen har sagt till oss att vi inte har någon rörlig bild i veckan? Och jag får väl lita på mina klasskamrater, och inte hade jag någon idrott i morse heller, eller jag tror i alla fall inte det eftersom vår lärare var sjuk igår. MEn hur som helst var jag sjukanmäld eftersom jag inte är helt frisk än så.
Ja, sovmorgon till 14:05 är aldrig helt fel, och är typ ledig imorgon, känns galet skönt:)

Men nu ska jag försöka se om jag får tag på Denise, klockan är ju ändå 11:10!

Kramen <3

Kommentarer
Postat av: ananaspaj

Förlåt, jag suger som var typ en timme sen. Jag hatar att väckarklockor inte väcker mig. Missade ju min första lektion och en värdefull timme med dig pga min dumma svårväckighet (Eller vad jag nu ska kalla den för)



Men ja. Vi måste verkligen ses oftare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback