140511

Tja tja, sitter på Wendelsberg just nu och är konstigt nog inte ett dugg trött faktiskt!
Ja, jag kanske ska skriva lite om resan hit, som faktiskt gick väldigt bra, även om min ena bihåla höll på att sprängas på flyget påväg från Umeå till Stockholm, vilket inte alls var särskilt roligt!
Jag och Jesper hade sedan två timmar att spendera på Arlanda, vilket vi gjorde genom att äta middag och diskutera flygblan, väldigt trevligt faktiskt.
Ja, sedan var vi väl framme här i GBG vid 8 innan vi sedan tog en Taxi hit till Wendelsberg, och har haft en lång men trevlIg kväll.

Hur som helst så måste jag verkligen gå och sova så min mage inte rubbas ännu mer ut balans och jag orkar med morgondagen. Så ja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback