160511

Är förbannad, vill gråta, är grinig, glad, upprörd, förvirrad? Det går liksom inte ihop någon stans.
Jag kom just hem, och innan jag åkte hem var jag jätte peppad på att sätta mig ner och göra upp en planering på hur jag ska lägga upp arbetet med mina restuppgifter. Är jag det nu tror ni? Nej  jag tappade precis all motivation som fanns i min kropp. Suck. Jag vet inte ens vad jag har för uppfifter att göra bort, för jag har glömt att skriva upp vilka det är, snyggt jobbat! Not.
Det gör mig i alla fall otroligt förbannad, för jag ORKAR inte plugga, jag orkar inte ha rester, jag orkar inte tänke. Kan inte någon bara göra det åt mig istället? Det skulle vara mycket enklare tycker jag.
Men hur som helst är det bät att jag avrundar nu så jag hinner göra något vettigt innan jag ska åka ner på stan och fika med Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback